Lördag!

Min lördag bestodo av mycket skratt och trevliga personer! Tärffade My som skulle låna mitt busskort, så vi tog en cigg, sen följde jag med henne till Sabina :)  Där fixade dom sig och drack lite (jag tog med mitt vin och tog två glas sen fick My resten) och så spelade vi kort :) Glömde ta bilder , har bara en :( Men iaf! Super kul <3



Sen vid nio hämtade söta Tilda mig och hon hade verkligen laddat upp för myskväll!! Haha, super mys! Massa chips, dipp,kina puffar,båtar, ja name it!!  Så slänge på sex and the city, för hon hade hela boxen den fuskisen! Haha, men de blev visst att vi pratade och pratade i flera timmar istället, haha!! super trevligtt <3



Sötoo <3


Sen när jag kommer hem så ligger detta och väntar på mig, söt gubbe man har! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0