Manda gästabloggar!

Hej på er, som sagt så har ju min plums ingen dator, så då tänkte jag att jag kan gästblogga åt henne, eller hon bad mig, men ändå!
Jag sitter och kollar på nån jätte dryg film som jag inte mins namnet på samtidigt som Maximus (systerson) sitter och spelar här inne på mitt rum, och tjatar jätte mycket på mig om precis allt, så kommer av mig i filmen hela tiden, kanske därför den är dryg...
Jag saknar Thessan jätte mycket, är ju i Nässjö nu hos syster, och får inte träffa henne förens på lördag, typiskt va?
Nu ska jag återgå till min film sen ska jag hjälpa syrrans kille med maten! Ha det super duper bra!! puss puss
Morron frilla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0