Så!

Tagit en cigg med söta Anna. Och nu kom bror över och hjälpte mig borra upp speglen, weei weei TACK... Men så nu tänket jag då städa lite, så jag inte har ALLT detta imon MEN.......................... NÄ DÅ HAR TIBBE SOMNAT SÅ KAN INTE FÖR DÅ VÄCKER JAG HONOM... Kul? Suck!
Tibbe fick 3 saker han skulle göra innan han somnade:
1, Slänga två kartonger
2. Fråga hur länge "hon" behövde tvättmaskinen
3. Plocka bort Gabbes data från köket
Hur mycket gjorde han.. INGET. Spelade data va de ända han gjort idag.. :( Men men, vad kan man säga? Karlar? Iaf, får försöka plocka lite, så hoppas jag han kan hjälpa mig mer imon.. Han har ju trots allt varit uppe ett helt dygn idag, så förstå att han är trött! Haha
JAG BEHÖVER TVÄTTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0