SYFTAR INTE PÅ NÅGON!

Fick en fråga..... Vart går din gräns för otrohet!?
Jag tänkte att jag skulle kunna passa på och skriva lute vad jag tycker om otohet!
Enligt mig finns det två olika sorters utav otrohet, fysisk och psykisk...
Psysisk!
Att ens partner, skriver "kåta" sms till andra , eller skicka naken foton till varann.
Förklaring:
Jag anser att detta är att knulla någon med hjärnan, haha.. Nä men ni fattar? Egentligen är de ju inte otohet, men de är ju så jäkla fel. Sånna partners SPOLAR vi!! Haha! Nää men för mig är det att knulla nån med tanken liksom, sen att man tänder på typ skådespelare, okej men vem gör inte de? I DO ! Haha!! Så de är är inte samma sak.
Fysisikt!
Gränsen för att jag ger min älskling en smäll är om han skulle kyssa/strular med en tjej ,  pussa på barndomsvänner, famil (okej, de köper jag) men ingen annan! Sen så att han busar med manda och hon kallar honom älskling och sånt, de skiter jag i eller tillexempel Anna som tog han på bulorna för han tog henne på tuttarna, de gör inget!! Jag litar på alla tills dom visar motsatsen, och då är tilliten illa skadad!!!!
Kommentera gärna vart er gräns går :) Eller håller ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0