Ja eller nej?

Nu när kylan kommer, så kommer även diskussionerna om hundar! Är de dåligt och ta på sina små hundar kläder? Är de plågeri eller är de dåligt av hund ägaren om dom INTE sätter på kläder på sina små djur?
- jag anser så här, små hundar, kan behöva en jacka eller kofta såhär på vintern, dom fryser ju lätt! Så länge hunden ifråga TRIVS i kläderna är de ju okej! Hade samma diskussion på min blogg förra året, och tyckte de va intressant och höra andras åsikter! Så jag anser iaf att de är heeelt okej sålänge hunden trivs! :)
Vad tycker ni? Har jag rätt eller fel?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är helt rätt med klädder på hunden själv ha vi 5 och en av dom är en papilon (stavning?) han skakar när han är ute så för mig är det plågeri att inte ha klädder på hunden mär den fryser :)

2012-12-01 @ 02:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0