weei

eftersom våra kvälls planer gick i kras, vilket jag hatar(när man bestämt nått och de skiter sig), så låg jag och älsklingen och kikade tv, då han säger att jag borde prov köra hans bil, och så blev de, jag körde över en timma och vi pratade om allt mellan himmel och jord, super bra kväll!!!! :) :) och jag börjar gilla hans bil, fast de är en SAAB, som tur är den ny och inte en gammal skit modell ;)

imorgon blir de att hälsa på pappa, om han svarar på smsen :( ,och sen på kvällen hem till Nicos föräldrar och grilla, jag ska va nykter och köra :) kommer nog bli massa trevligt :)



sen på söndag blir de äntligen bio med älsklingen, soooooooom vi har väntat på FAST SIX, weeeeeei så taggad, läääääängtar!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0